Polus Enikő, MESEKÖ

Polus Enikő, MESEKÖ

polus_eniko

A Me-Se-Kő Mentálhigiénés Segítő Központ és MESEKŐ Alapítvány alapítója, ügyvezetője vagyok. Ezen felül tréner, pedagógus, mentálhigiénés segítő szakember, fejlesztőpedagógus, szexuálterapeuta, mozgásterapeuta, gyász- és veszteség feldolgozó szakember, egyetemi pedagógiai előadó és mentor, jótékonysági rendezvények ügyvezetője.

Mindezek mellett elsősorban három gyermekem édesanyja vagyok, akiktől sokat tanultam a közösen megélt pillanatokból. Gyermekeim felnőttek, így az időmet a hivatásaimnak szentelem. Hivatásaim egyik alappillére:

„Segíteni másoknak jó, de másokkal együtt összefogásban segíteni még jobb!”

Az elmúlt évtizedekben tanulmányaimat az ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem pedagógia-és pszichológia; fejlesztőpedagógia és tehetséggondozás szakán; Károli Gáspár Református Egyetem pszichológia- és mentálhigiénia szakán és a Semmelweis Egyetem szexuálterapeuta szakán végeztem. A tanulmányaimat egyéb egyetemi tanulmányokra épülő képzésekkel, posztgraduális szakokkal kiegészítettem és gyakorlatorientáltan végeztem gyerekek-, serdülők- és felnőttek körében. Edukációban is több területen részt vettem.

Társadalmi problémákhoz az alapítványi munkáinkkal szakemberekkel együtt jótékonysági projekteket és rendezvényeket szervezünk a művészek, színházak és a művészetek segítségével. Média segítségével és támogatásával dolgozunk. Komplex módon hitelesen, jól segíteni nem könnyű feladat és csak társadalmi felelősségvállalással lehetséges! Hiszek az összefogás erejében, így több partnerrel, szervezettel, szakemberekkel dolgozunk együtt.

Elérhetőségeim:

Polus Enikő 06-30-218-44-45; polus.eniko@gmail.com

 

Publikált cikkek:

Egymásra hangolódás…szánjunk rá időt!

Mit is bizonyít a bizonyítvány?

Csodabogár vagy kakukktojás? – avagy a tehetség útja

Kihívás, kaland vagy a megbízható közelség?

Egyedülálló szülők élete – gyermekek hercegek és hercegnők nélkül

Házasságban élni nem „ciki” kategória!

Segítség, tinédzsert “nevelnék”!

Online-offline „való világa”, utolsó rész: „öt-pontos” gyakorlati tanácsok az online-offline neveléshez és az önneveléshez

Gyerekhalászat a táborokba – mi alapján válasszunk?

Érzelmi intelligencia a kapcsolatainkban I. rész – Megérzés, ráhangolódás, odafordulás

Alsós iskolaválasztás szempontjai – tanárt, közösséget, tanítási módszert vagy iskolát válasszunk?

Éjjel nappal működő radar – a szív üzenete

Moderálható érzések? ! -3. rész Érzelmi intelligencia a kapcsolatainkban

Egy ágyban a gyerekkel, de meddig?

Mesehősök álomvilága, vagyis mi történik akkor, amikor „Csipkerózsika álmodni kezd”

Mókuskerékben tekernek már a gyerekek is – avagy XXI. századi multitasking áldozatai vagyunk

Állandóság vagy változatosság – avagy mi kell a gyereknek a nyárra?

Szárnyak nélkül nem lehet repülni – Érzelmi intelligencia a hétköznapokban

Fogalmazd meg és mondd ki mit érzel?! – Érzelmi intelligencia fejlesztés 5 pontja

„Iskolába menet fáj a hasa, feje, hazafele nem fáj semmi.”

Büntetés helyett… – 7 szempont, ami segít megnyugodni és szeretettel nevelni

 

 

  • Felelős Szülők Iskolája

Felelős Szülők Iskolája

A Felelős Szülők Iskolája 2010 óta működő aktív szakmai és civil közösség, mely keretén belül az ideális gyermeknevelésre, az „elég jól” működő családra és a felelős szülői attitűdre keressük a válaszokat.

Tovább

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.