Polus Enikő, MESEKÖ
A Me-Se-Kő Mentálhigiénés Segítő Központ és MESEKŐ Alapítvány alapítója, ügyvezetője vagyok. Ezen felül tréner, pedagógus, mentálhigiénés segítő szakember, fejlesztőpedagógus, szexuálterapeuta, mozgásterapeuta, gyász- és veszteség feldolgozó szakember, egyetemi pedagógiai előadó és mentor, jótékonysági rendezvények ügyvezetője.
Mindezek mellett elsősorban három gyermekem édesanyja vagyok, akiktől sokat tanultam a közösen megélt pillanatokból. Gyermekeim felnőttek, így az időmet a hivatásaimnak szentelem. Hivatásaim egyik alappillére:
„Segíteni másoknak jó, de másokkal együtt összefogásban segíteni még jobb!”
Az elmúlt évtizedekben tanulmányaimat az ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem pedagógia-és pszichológia; fejlesztőpedagógia és tehetséggondozás szakán; Károli Gáspár Református Egyetem pszichológia- és mentálhigiénia szakán és a Semmelweis Egyetem szexuálterapeuta szakán végeztem. A tanulmányaimat egyéb egyetemi tanulmányokra épülő képzésekkel, posztgraduális szakokkal kiegészítettem és gyakorlatorientáltan végeztem gyerekek-, serdülők- és felnőttek körében. Edukációban is több területen részt vettem.
Társadalmi problémákhoz az alapítványi munkáinkkal szakemberekkel együtt jótékonysági projekteket és rendezvényeket szervezünk a művészek, színházak és a művészetek segítségével. Média segítségével és támogatásával dolgozunk. Komplex módon hitelesen, jól segíteni nem könnyű feladat és csak társadalmi felelősségvállalással lehetséges! Hiszek az összefogás erejében, így több partnerrel, szervezettel, szakemberekkel dolgozunk együtt.
Elérhetőségeim:
Polus Enikő 06-30-218-44-45; polus.eniko@gmail.com
Publikált cikkek:
Egymásra hangolódás…szánjunk rá időt!
Mit is bizonyít a bizonyítvány?
Csodabogár vagy kakukktojás? – avagy a tehetség útja
Kihívás, kaland vagy a megbízható közelség?
Egyedülálló szülők élete – gyermekek hercegek és hercegnők nélkül
Házasságban élni nem „ciki” kategória!
Segítség, tinédzsert “nevelnék”!
Gyerekhalászat a táborokba – mi alapján válasszunk?
Érzelmi intelligencia a kapcsolatainkban I. rész – Megérzés, ráhangolódás, odafordulás
Alsós iskolaválasztás szempontjai – tanárt, közösséget, tanítási módszert vagy iskolát válasszunk?
Éjjel nappal működő radar – a szív üzenete
Moderálható érzések? ! -3. rész Érzelmi intelligencia a kapcsolatainkban
Egy ágyban a gyerekkel, de meddig?
Mesehősök álomvilága, vagyis mi történik akkor, amikor „Csipkerózsika álmodni kezd”
Mókuskerékben tekernek már a gyerekek is – avagy XXI. századi multitasking áldozatai vagyunk
Állandóság vagy változatosság – avagy mi kell a gyereknek a nyárra?
Szárnyak nélkül nem lehet repülni – Érzelmi intelligencia a hétköznapokban
Fogalmazd meg és mondd ki mit érzel?! – Érzelmi intelligencia fejlesztés 5 pontja
„Iskolába menet fáj a hasa, feje, hazafele nem fáj semmi.”
Büntetés helyett… – 7 szempont, ami segít megnyugodni és szeretettel nevelni