E-mail-címek kezelése az online kereskedelemben

E-mail-címek kezelése az online kereskedelemben

E-mail-címek kezelése az online kereskedelemben

A digitalizáció korában az online vásárlás mindennapos jelenséggé vált, de sokszor találkozhatunk olyan helyzetekkel, amelyeket elkerülhetünk, ha jobban odafigyelünk. Például, előfordult-e veled, hogy egy kliens hibásan adta meg az e-mail-címét egy rendelés során, és emiatt semmilyen visszajelzést vagy értesítést nem kapott? Vagy éppen Te voltál az, aki nem érte el az ügyfelet a megadott elérhetőségen?

 

 

 

Az ilyen helyzetek nemcsak kényelmetlenséget okoznak, hanem rontják az ügyfélélményt és növelik a kommunikációs költségeket is. A kereskedőknek érdemes felkészülni az ilyen eshetőségek kezelésére.

 

Miért fontos az e-mail-címek helyes kezelése?

Az Unas webáruház funkciókkal az e-mail-címek kezelése gyerekjáték lesz.

Képzelj el egy szülőt, aki elsősorban az online vásárlás során intézi gyereke szükségleteit, legyen szó ruházatról vagy játékokról. Számukra nem csupán időspórolás az online vásárlás, hanem lehetőség arra, hogy a gyerekkel több időt töltsenek. Amikor valamilyen hiba csúszik az e-mail-cím kezelésébe, az azonnal hosszabb várakozási időt és több adminisztrációt jelenthet. Hosszabb távon az elmaradt értesítések sora meghiúsíthatja a vásárlást és rontja a vásárlási élményt.

Az e-mail ellenőrzés VIP funkcióival az Unas egy hatékony megoldást kínál az ilyen helyzetek kezelésére. Lehetőség van a gyakran elgépelésnek áldozatul eső domain végződések figyelésére, így elkerülhető, hogy egy hibás e-mail-cím miatt fusson zátonyra a kapcsolat az ügyféllel.

 

Domain végződések és figyelmeztetések

Ismerős lehet az a helyzet, amikor valaki .com helyett gamil.com végződést ír, ami azonnal kommunikációs zavart idéz elő. A modern rendszerek képesek az ilyen hibák automatikus felismerésére. Alkalmazhatók figyelmeztetések vagy tiltások, így ha valaki például a freemail.hu végződést használja, értesítést kap, hogy inkább válasszon egy megbízhatóbb szolgáltatót. Ezzel az ügyfél is időben tájékozódhat, hogy érdemes lehet más címet használnia az online tranzakcióihoz.

 

Problémás e-mail-címek kiszűrése

Bizonyos e-mail-címek megnehezítik a kereskedők életét, például amikor az ügyfél olyan címet ad meg, amiről korábban már kiderült, hogy nem megbízható. Ha ezeket fel tudod ismerni, nem indítasz feleslegesen újabb kommunikációs folyamatokat. Az egyes címek tiltása is egy opció, főként, amikor egy korábbi vásárló már okozott gondot az át nem vett csomagok miatt. Az ilyen címek szűrése csökkenti a rossz tapasztalatok számát.

Ugyanakkor az elérhetőségek kezelése nemcsak a befektetett időt csökkenti, hanem az ügyféllojalitást is erősítheti. Ha az ügyfél azt érzi, hogy a szolgáltató tényleg figyel rá és gyorsan megoldja a problémákat, valószínűleg visszatér az adott helyre vásárolni.

 

szponzorált tartalom (X)

 

  • Felelős Szülők Iskolája

Felelős Szülők Iskolája

A Felelős Szülők Iskolája 2010 óta működő aktív szakmai és civil közösség, mely keretén belül az ideális gyermeknevelésre, az „elég jól” működő családra és a felelős szülői attitűdre keressük a válaszokat.

Tovább

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.