3 ötlet, amit a szülők átvehetnek a vállalkozóktól
Az egyáltalán nem ritka, hogy egy friss vállalkozó úgy tekintsen a vállalkozására, mint a gyermekére. De mi lenne, ha ez megfordítva is működne? Egy friss szülő is tekinthet úgy a gyermekére, mintha a vállalkozása lenne. Ami persze elsőre furcsán hangzik, de ha jobban belegondolunk, talán nem is annyira az – írta a Csalad.hu.
Következzen három olyan ötlet, amit a legjobb vállalkozók már tudnak és valószínűleg a gyermeknevelésben is hasznos lehet.
1. Merjünk semmit sem tudni
Sara Blakely, a Spanx megalkotója faxgépeket adott el, mielőtt az alakformáló fehérneműk forgalmazásának eddig csak férfiak által uralt területére lépett, ezzel a kérdéssel: „Miért is kellene a szépségért szenvedni?”
Olyat alkotott, belsős információk, a divat világában vagy az üzleti életben szerzett tapasztalatok nélkül, amit nők milliói csodálnak ma. Ő minden idők legfiatalabb, önerőből milliárdossá lett vállalkozója.
„Én azt mondom, ha valamit nem tudsz, az lehet a legjobb erőforrásod, ha engeded” – vélte Sara Blakely, aki szerint a trükkös rész persze az, ezt hogyan engedd, hiszen mindenkinek vannak kétségei időről-időre.
„Amit nem tudtam, az tette lehetővé, hogy az iparban mindenki mástól különbözően csináljam, és ha belegondolsz, az egyetlen dolog, amivel változást elérhetsz, az az, ha másképp csinálod, mint bárki” – tette hozzá.
A gyermeknevelésben kockázatos a semmit nem tudás luxusa. Hiszen annyi mindenkitől lehetne válaszokat kérni a könyvektől az interneten át a szülőkig. De ha képes vagy arra, hogy annak igazsága vezessen, hogy nem tudod a válaszokat, például hogyan altass el egy aludni nem akaró csecsemőt, akkor egyszer csak lehetőségeket fogsz látni és nem problémákat.
A következő két tanács a Csalad.hu oldalán olvasható, kattintsanak!