Mozgásos (homloklebeny) gyakorlatok a fejlesztésben, tanításban
Jó lenne hatékonyabbnak lenni a tanításban?
Jó lenne, ha a fejlesztő foglalkozásod valóban fejlesztené a tanítványod?
Szeretnéd, ha a 4. órában is figyelnének Rád az osztályban? Hatékonyabbá tennéd a délutáni tanulást a napköziben, tanulószobán?
Szeretnéd, ha tanulóid figyelmi fókusza megnőne?
Segítenél tanulóid gondolkodási folyamatainak, problémamegoldásának fejlesztésében?
Vidám, mozgásos feladatokkal színesítenéd foglalkozásaid?
Várlak 3 alkalmas workshopra, ahol mozgásos és részképesség fejlesztő feladatokat sajátíthatsz el, amivel a tanítás, fejlesztés hatékonyságát növelheted.
A feladatok a végrehajtó funkciók fejlesztésére irányulnak. Végezhetők tanórán, szünetben, testnevelés foglalkozáson, fejlesztésbe építve, akár a napi aktivitás növelésére.
A képzés nem akkreditált, saját praxisod színesítését célozza.
Vezeti: Sólyom Brigitta, pszichopedagógus, vezető Alapozó terapeuta, Nild-terapeuta, homloklebeny-oktató-tréner
Díja: 35.000/ 3 alkalom/ 2 részletben téríthető
Helyszín: Sport Placc, 1135, Tahi utca 69
Jelentkezés: a brigitta.solyom@gmail.com e-mail címen
Bővebben:
Az iskolai beváláshoz nélkülözhetetlen a homloklebeny, a végrehajtó funkciók működtetéséért felelős terület megfelelő aktivitása. Sok esetben ennek a területnek a stimulálásával jelentős javulás érhető el a munkamemória, a figyelem fókuszálása, valamint mélysége tekintetében. A VF az alapja a figyelemnek, a gondolkodásnak, a problémamegoldásnak. Legyen az egy szöveges matematika feladat, egy szövegértelmezés-jegyzetelés-megtanulás, vagy a már elvégzett feladat, tevékenység ellenőrzése, monitorozása. Jelentősen befolyásolja továbbá a flexibilitást, a tevékenységek közötti váltást, újratervezést, vagy a tevékenység megtervezését, kivitelezését. Legyen szó hétköznapi viselkedési helyzetről, társak közötti viselkedési normák befogadásáról, alkalmazásáról, vagy tanulási helyzetről, mindegyikben a VF működése a vezető. Ezen terület megfelelő ingerekkel való fejlesztése jelentősen megkönnyíti a tanítást, fejlesztést.