• pszichopedagógus

Sólyom Brigitta

Sólyom Brigitta vagyok, pszichopedagógus, vezető-oktató Alapozó terapeuta, Nild-terapeuta, Homloklebeny-terapeuta, a Csodakapu Alapítvány szakmai vezetője.

Sólyom Brigitta vagyok, pszichopedagógus, vezető-oktató Alapozó terapeuta, Nild-terapeuta, Homloklebeny-terapeuta. A Csodakapu Alapítvány szakmai vezetőjeként fejlődési elakadásban, tanulási , beilleszkedési nehézséggel küzdő, SNI-s  gyermekeknek, szüleiknek, illetve a velük foglalkozó pedagógusoknak nyújtunk segítséget. Alapítványunk törekszik a minden oldalról történő megtámogatásra, ami a pszichés, részképesség, mozgás fejlesztéstől a logopédiai ellátáson át, a szülői tanácsadásig, programok, táborok szervezéséig széles skálán foglalja magába a családokkal törődést. Csodás szakemberekből és önkéntes segítőkből álló csapatunk célja a folyamatos fejlődés és a szakmai hitelesség fenntartása.

 

Idegrendszer fejlesztő mozgásterápiával dolgozó szakemberként szívügyem a kiskamaszok, kamaszok megsegítése, hogy az oktatási rendszer követelményeinek legjobb tudásuk szerint megfeleljenek, lehetőleg úgy, hogy maguk is jól érezzék magukat benne. E nagy kihívást a mozgásos homloklebeny  (prefrontális) gyakorlatok, terápiák kidolgozásával, összeállításával segítem, ami számomra éppen olyan élvezetes, mint számukra.

Lassan felnőtt fiaim (20, 22 évesek :) ) ugyan nem vesznek részt a foglalkozásaimon, de teljes mellszélességgel támogatják munkám, még, ha ebbéli elfoglaltságaim miatt nekik kell főzniük a vacsorát is.

Tanárként, fejlesztőként gyakran találkozunk azzal, főként első osztályba lépő gyerekeknél, hogy ceruzafogásuk bizonytalan, grafomotorikájuk gyenge, kezességük kialakulatlan. Mit tehetünk, hogy

Számtalan szülő aggódik a gyereke „normális” fejlődése kapcsán, megesik, hogy néha túlaggódjuk, néha beavatkozunk természetes fejlődési folyamatokba is, mert bizonytalanok

Jó lenne hatékonyabbnak lenni a tanításban? Jó lenne, ha a fejlesztő foglalkozásod valóban fejlesztené a tanítványod? Szeretnéd, ha a 4. órában is

Jó lenne hatékonyabb lenni a tanításban? Jó lenne, ha a fejlesztő foglalkozásod valóban fejlesztené a tanítványod? Szeretnéd, ha a 4.

Egy újabb tanév kezdődött, újabb szabályozásokkal, kérdésekkel, bizonytalanságokkal… Nagycsoportos gyerekünk, jövőre, menjen-e iskolába, iskolaérett-e, meg fogja-e állni a helyét? Vajon

Hogyan működik a homloklebeny terápia? Miként segíti a figyelemzavaros, ADHD-s, autista gyerekeket a tréning? Amikor azt tapasztaljuk, hogy az iskoláskorú gyermekünk

Hogyan működik a homloklebeny terápia? Miként segíti a figyelemzavaros, ADHD-s, autista gyerekeket a tréning? Sólyom Brigitta homloklebeny trénerrel beszélgettünk. Amikor azt

A gyerekneveléshez látszólag mindenki ért,  avagy ne netes kommentek alapján nevelj! Fáj a torka, mit adjak neki? Hány napos, éves korában

A mai nappal ünnepélyesen és visszafordíthatatlanul vége a nyárnak! Kezdődik egy újabb tanév. Szülőként és pedagógusként ez újabb kihívások elé állít

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.