Polus Enikő
  • ME-Se-Kö Alapítvány
  • mentálhigiénés szakember

Polus Enikő

A Me-Se-Kö Mentálhigiénés Segítő Központ és MESEKŐ Alapítvány alapítója, ügyvezetője - ezek mellett elsősorban három gyermekem édesanyja.

A Me-Se-Kő Mentálhigiénés Segítő Központ és MESEKŐ Alapítvány alapítója, ügyvezetője vagyok. Ezen felül tréner, pedagógus, mentálhigiénés segítő szakember, fejlesztőpedagógus, szexuálterapeuta, mozgásterapeuta, gyász- és veszteség feldolgozó szakember, egyetemi pedagógiai előadó és mentor, jótékonysági rendezvények ügyvezetője.

Mindezek mellett elsősorban három gyermekem édesanyja vagyok, akiktől sokat tanultam a közösen megélt pillanatokból. Gyermekeim felnőttek, így az időmet a hivatásaimnak szentelem. Hivatásaim egyik alappillére:

„Segíteni másoknak jó, de másokkal együtt összefogásban segíteni még jobb!”

Az elmúlt évtizedekben tanulmányaimat az ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem pedagógia-és pszichológia; fejlesztőpedagógia és tehetséggondozás szakán; Károli Gáspár Református Egyetem pszichológia- és mentálhigiénia szakán és a Semmelweis Egyetem szexuálterapeuta szakán végeztem. A tanulmányaimat egyéb egyetemi tanulmányokra épülő képzésekkel, posztgraduális szakokkal kiegészítettem és gyakorlatorientáltan végeztem gyerekek-, serdülők- és felnőttek körében. Edukációban is több területen részt vettem.

Társadalmi problémákhoz az alapítványi munkáinkkal szakemberekkel együtt jótékonysági projekteket és rendezvényeket szervezünk a művészek, színházak és a művészetek segítségével. Média segítségével és támogatásával dolgozunk. Komplex módon hitelesen, jól segíteni nem könnyű feladat és csak társadalmi felelősségvállalással lehetséges! Hiszek az összefogás erejében, így több partnerrel, szervezettel, szakemberekkel dolgozunk együtt.

 

Milyen egy jó csapat? Mit nevezünk valójában csapatmunkának? Mi a jó team működési elve? Miért fontos a gyerekeknek az iskolán

Vajon miért menekülnek a gyerekek a közös családi étkezésektől? Miért maradnak el a családok életéből a közös vacsorák? Tényleg mindennek

Miért is van az, hogy sokszor olyan sok mindent megteszünk a gyermekekért, mégsem értékelik? Visszük mindenhova, mégis egy idő után

Kontrollálatlanul ömlik ránk hatalmas mennyiségű torz információ, jelszó és motivációs üzenet az interneten, és ezekből nehéz kiválogatni azokat, amelyekre életeket

De miért is akarjuk annyira, hogy egy gyermek nyugton üljön és csak figyeljen? - teszi fel a kérdést Polus Enikő

...megosztok pár műhelytitkot, hogy útközben ne váljon rémálommá a dédelgetett iskolai álom…..az Iskolaérettség, iskolakészültség című előadáson március 6-án pedig majd

Vannak gyerekek, akiket nagyon könnyen megítélünk. Főleg azért, mert örökmozgók, meg látszólag nem figyelnek, kapkodnak, ezáltal egy kicsit máshogy viselkednek.

Fejlesztési téveszmék, hiedelmek és a tudományos valóságok - Polus Enikő Családsegítő- és fejlesztési gyermekvédelem „máshogy” segítő cikksorozatának legújabb része. Valóban kell

Da Vinci Kids percek Csodálkozz rá a digitális világra! Mindannyiunkat foglalkoztatnak az álmok, a megérzések és a valóság közötti láthatatlan kapcsolat. Hányszor

Ma, a nemzetközi Férfiak Napján szeretnénk nagyobb figyelmet szentelni a férfiaknak. Azoknak a férfiaknak, akikre mindennél nagyobb szükségünk van az

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.